torsdag 26 januari 2017

Torsdag 26/1-2017 20:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt vaknade till två tiden och låg sedan tre timmar utan att sova vaknade idag till elva och fick i mig frukosten och tabletten. Så efter detta så la jag mig igen fram till tre då jag stack till träningen. Så seg träning idag och så hem. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen såg en serie när jag åt idag. Så mer? Ja kass dag idag efter kass natt jag vet inte varför jag vaknade inatt men kass dag följer alltid så även idag. Vad skall jag säga mer? Inget idag ses  igen imonn.

TRÄNING: Ja gjorde alla övningar idag men hoppade cykeln och gång och sedan när jag kom hem hoppade jag stretchen med. Kass dag.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt.

MUSIK: Ja skall ut imonn så jag hinner nog inte nått på denna punkt imonn kanske lite innan jag sticker imonn. Får sticka till två tiden imonn.

TECKNING: Ja till söndag hoppas jag och jag kommer nog inte ha råd att köpa ritbrädet tror jag men vi får se.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: