måndag 23 januari 2017

Måndag 23/1-2017 20:16

DAG: Jaha just nu innan jag gick igång med denna blogg så spelade jag ett spel som jag har spelat förr och jag hade svårt för det men idag så gick det bra. Så till dagen kom ur sängen till elva tiden idag nä lite innan till 10:50 tiden. Så sedan tog det idag tid och jag kom inte igång med frukosten förrän till 11:30 tiden. Så idag hade jag ägg bacon och bröd allt stekt. Och jag fick äta ena mackan och ägget så jag kunde ta tabletten till 11:30 det åt jag stående vid spisen idag. Så sedan satte jag igång med romanen till ett tiden seg var jag och jag kom inte igång med romanen förrän till ett tiden men sedan körde jag ända till tre. Så jag fick mina två timmar idag i alla fall. Så sedan till tre stack jag till träningen sedan hem igen och stretch och så middag på det idag. Så mer? Nä lite mer spel just nu men inget mera sedan slut för idag och tack för idag.

TRÄNING: Ja körde idag och körde allt idag med så en bra dag på denna punkt. Kör igen till torsdag om jag sover vill säga.

ROMAN: Ja lite seg idag igen men jag fick mina två timmar ändå så jag är nöjd för idag kör igen tills imonn  hoppas på bra sömn inatt.

MUSIK: Ja imonn skall jag köra lite piano innan jag sticker till kursen så jag inte har glömt av tills jag kommer dit. Men det har gått bra och det är lite lättare nu än innan men det gäller också att komma ihåg det när jag kommer dit. Hemma går det bra i alla fall.

TECKNING: Ja skall se om jag kan köpa en teckningsplatta så jag slipper köpa block som är dyrt men den kommer gå på över 100 får se om jag har råd.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: