måndag 30 januari 2017

Måndag 30/1-2017 20:27

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen grannen möblerade om ja i alla fall lät det så så jag somnade inte som jag ville igår. Sov sedan så där under natten och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och tabletterna och så gick jag igång med inget ting idag. Det var ingen ide att börja för jag skulle till tandläkaren till två så jag kom inte igång med nått idag. Så till två så stack jag till tandhygienisten och sedan hem. Var hemma en kvart sedan stack jag till träningen och så hem igen. Så idag hoppade jag stretch och allt och gick igång med middagen. Så sedan efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite. Ja det var allt för idag ses igen imonn. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja tappade farten idag när jag kom hem och tillslut så la jag ner och gick igång med middagen stället. Så men jag hade ingen bra natt inatt heller så.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas jag idag sket det sig men imonn så hoppas jag att jag kan köra igång igen.

MUSIK: Ja så är det pianot igen imonn så får vi se hur det går då.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen om allt går som jag vill.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: