söndag 11 december 2016

Söndag 11/12-2016 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag var ändå seg när jag vaknade idag till 10:30 tiden. Och det är frågan om det är inflammationen eller tabletterna som gör det men seg var jag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga sedan. Efter detta så satte jag igång med pianot fram till tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag köttsoppa med bröd och såg inte på nått i teven hade inget att se idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så gick jag igång med teckningen först klipp och sedan på datorn men det gick inte så bra idag mer om detta nedan. Så sedan gjorde jag övningarna och så la jag mig på sängen men först så bäddade jag. Så och sedan fick jag för mig att jag skulle ha lite popcorn och jag gjorde en påse. Så mer? Nä det var nog allt och idag var det en okey dag efter rätt okey natt. Så uppdaterade jag hemsidan idag jag la till Amazing Grace som jag fixade till idag och la upp så den finns om ni vill höra, mer nedan.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag men tills imonn så skall jag köra stretchen med hoppas jag men det beror på hur jag sover inatt.

ROMAN: Ja imonn blir det inget för jag måste ta prov men till tisdag hoppas jag skall imonn sätta mig och lästa lite innan jag ger upp för dagen.

MUSIK: Ja körde två timmar idag igen och jag skall sedan till tisdag köra sista för detta året sedan går jag igång igen till vecka 3. Jo jag la upp en fil med MP3 idag på Amazing Grace med rätt kör även om kören var så där men jag la upp det idag om ni vill lyssna. Ni kan gå in på denna länk för att lyssna eller ladda ner.

TECKNING: Ja idag körde jag men det gick inte bra alls idag jag fick igång touchen och den gick igång på skärmen inte på teckningen så hela skärmen ändrade storlek och sedan när jag skulle fixa detta så gick det inte. Så jag fick tillslut rättat till det och nu  har jag stängt av touchen så det inte händer igen. Men lite fick jag gjort och det blev okey.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: