lördag 24 december 2016

Lördag 24/12-2016 20:06

DAG: Så till natten igen då ja och en rätt okey natt inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick  i mig en macka och sedan tabletten till 11:30 tiden. Så sedan så väntade jag på att klockan skulle slå tolv men jag tog tid på mig idag och missade en vagn just men tog nästa till Mölndal. Så sedan fick jag lite julmat och så fick jag med mig lite revbensspjäll hem som jag åt till middag idag. Efter middagen så fick jag i mig en kopp nä två koppar kaffe idag. Hade glömt en igår så jag tog den idag. Så mer? Jo jag önskar alla en

GOD JUL!

TRÄNING: Ja inte nått idag.

ROMAN: Inte här heller.

MUSIK: Nä hann inte med nått idag men jag kör till tisdag eller kanske till och med till måndag för jag träningar till fyra då sedan middag och kanske lite musik med.

TECKNING: Ja jag kör imonn så hoppas jag att jag sover inatt så blir det bra med det.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: