onsdag 14 december 2016

Onsdag 14/12-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit kass natt inatt. Vaknade idag till 11:30 tiden och fick upp och fick i mig en macka och sedan tabletten och så fixade jag mig sedan. Fick inte i mig en macka till idag utan gick och la mig och låg sedan fram till 15:00. Ja det var en jävligt kass natt inatt. Men då kom jag upp och fick igång middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg en film när jag åt. Så hela dagen kass idag gick till ingen nytta alls. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite hade tänkt idag att köra lite pianot men inte heller. Sedan gjorde jag övningarna och så la jag mig igen fram till nu. Idag är sista dagen med fett att smörja sedan är det kortison så hoppas jag att jag inte får överdos igen. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja då kör jag igen imonn hoppas jag sover inatt bara så.

ROMAN: Jag tror jag håller upp ett tag med detta så skall jag försöka få till en låt istället.

MUSIK: Ja hade tänkt att köra idag men fick inte mycket gjort idag inte. Men till fredag hoppas jag att jag kan köra igen då är det tvätt men jag får två timmar ändå.

TECKNING: Ja till söndag så kör jag igen hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: