onsdag 21 december 2016

Onsdag 21/12-2016 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kunde inte somna igår låg illa länge och så var det något som lät med. Så vaknade jag ett par gånger och sedan till 07:20 när klockan ringde. Så men jag låg kvar till 07:50 innan jag kom upp och gjorde mig iordning. Så till 08:50 så stack jag till vagnen och sedan upp till Sahlgrenska. Och idag gick det på 300 så nu ligger jag 300 back redan, suck. Så sedan hem igen men jag åkte på samma biljett hem så där sparade jag lite i alla fall. Så sedan så la jag mig till tolv tiden då HP ringde och jag fick lämnat in datorn ja de har inte hämtat den än men kommer nog imonn hoppas jag. Så sedan till 14:30 tiden eftersom det tog en illa tid att fixa datorn så gick jag igång med musiken. Körde den idag fram till 15:30 då jag la ner för dagen. Och jag gick igång med middagen. Hade idag fisk och mos och majonnäs och såg en serie när jag åt. Så fick lägga ner den stationära datorn så jag kör musikdatorn idag när jag bloggar. Så mer? Nä kommer inte på mer ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn kör jag igen så skall jag få med allt igen hoppas jag. Och som vanligt hoppas vi på bra natt.

ROMAN: Ja kommer igen till efter nyår igen med denna punkt.

MUSIK: Ja spelade in vers och refräng, men det gick inte som jag ville idag. Får ta och köra igen till fredag så skall jag nog få till det hoppas jag. Men jag har inte kommit på vers ännu och nu skall jag nog göra det men jag har till fredag igen och köra igen.

TECKING: Ja nu har jag inte datorn men jag hoppas att jag kan få tag i bilder på denna till söndag så kör jag då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: