torsdag 24 november 2016

Torsdag 24/11-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen men jag kom ur sängen till åtta tiden då det ringde på dörren. De skulle kolla vattnet igen och sedan efter detta så somnade jag inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten till 11:30 tiden sedan tabletten och så var det att vänta på att klockan skulle slå tre. Så när den gjorde detta så stack jag till träningen sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen hade idag köttbullar och spagetti och såg en serie när jag åt idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna. Så mer? Ja imonn är det tvätt och betala räkningarna så hoppas jag att jag får över till annat med men det blir en hård månade detta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och det finns redskap och annat så jag kan köra mina övningar såg jag idag. Skall göra upp nytt schema till nästa vecka skall gå ner i vikt och sedan köra på detta tills jag ökar eller jag får råd med PT.

ROMAN: Ja jag är trött så jag vet i fan hur jag skall kunna köra igen på denna punkt idag la jag mig och låg sedan helt tiden fram till tre om det är infektionen eller om det är värktabletterna vet jag inte men seg är jag. Men idag kom jag upp till åtta med jag hoppas att det blir bättre sedan om jag sover lite bättre.

MUSIK: Ja imonn är det sång igen som jag hoppas går bättre än förra gången går inte så bra nu men jag hoppas att jag kan få till en låt ändå sedan efter att jag är klar med kursen.

TECKNING: Ja blir till söndag igen hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: