måndag 28 november 2016

Måndag 28/11-2016 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen vaknade till nio tiden och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så tabletten och så la jag ner romanen idag. Jag gick igång med att spela piano ett tag fram till tre tiden då jag stack till gymmet. Så tränade sedan hem och hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Så åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag inte mer. Jo jag satt länge och glodde på teven idag efter middagen. Så mer? Jo jag trodde att jag hade glömt en räkning men den gick in långsamt så den var betalad. Så nu skall jag imonn köpa för 670 och då har jag kvar sedan 300 att leva på fram till den 25è blir hårt men jag hoppas att jag klarar det. Som jag sa var det en kass månad denna men jag hoppas komma igen till nästa om jag lever illa snålt så kan det gå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hade glömt att ta ut lappen så den var kass när jag tvättade byxorna så jag fick köra på känn idag och det gick så där. Men jag har till nästa gång torsdag skrivit upp allt så jag kan köra då. Gjorde det idag efter övningarna idag.

ROMAN: Ja jag tror jag får vänta tills jag är klar med sången innan jag går igång med denna punkt igen. Det är två veckor kvar sedan har jag ledigt lördagar igen. Men tid till pianot då och kanske lite mer teckning med.

MUSIK: Ja körde läxan idag och det gick så där idag. Men imonn skall jag köra för jag kommer nog inte köra roman imonn. Så sedan är det sång igen till onsdag och fredag.

TECKING: Ja skall köra igen till söndag om inget annat händer vill säga. Så skall jag köra igång med plattan med tänkte jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: