onsdag 2 november 2016

Onsdag 2/11-2016 20:29

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen så jag vaknade till nio tiden och kom ur sängen till 10:30 och jag la ner romanen med en gång idag. Så till ett tiden så gick jag igång med musikdatorn och till två så satte jag igång att sjunga igen. Höll på med det fram till halv fyra tiden och stack då till frisören och klippte mig sedan till ICA för lite smått. Sedan hem och gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en nä två serier idag när jag åt. Och hann inte med att spela piano idag alls satt för länge vid teven idag. Men jag tar igen det till fredag då jag måste ut och till apoteket en sväng. Så mer? Nä jo jag har ett problem med datorn men jag vet inte vad det är men nått är det får se om det blir fel igen sedan imonn. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Körde övningarna idag och det gick bra.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång igen med denna punkt igen.

MUSIK: Japp idag så sjöng jag igen och det gick så där men jag tror att jag har för långsam fart så jag satte upp den lite idag får se till fredag.

TECKNING: Ja jag tror att det blir till söndag på denna punkt musiken tar för lång tid och jag hinner inte med nått.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: