söndag 20 november 2016

Söndag 20/11-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade till elva tiden eller lite innan. Och fick i mig en stor frukost idag med ägg och bacon och bröd sedan till 11:30 tiden fick jag i mig tabletten lite sen idag. Så sedan gick jag igång med dammsugningen och efter den så körde jag igång med pianot fram till 15:00 idag. Sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en film idag. Dracula untold eller nått sånt hette den den var okey. Så mer? Jo jag satte igång med att pilla med inspelningen idag på Amazing Grace men mer om detta nedan. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna idag med men mer om detta nedan. Så mer? Jo mobilen la av idag och gick inte att starta igen sedan. Men tillslut kom jag på att jag hade hört att man skall hålla ner av och på knappen och volym ner och tillbaka knappen och då startade den om igen jag fick fel på gallery den dog två gånger sedan la den av helt jag trodde att det var den sista uppdateringen men hittade inte på den. Men nu är den igång och jag hoppas att det var ett tillfälligt fel på den. Så mer? Jo jag tecknade med idag mer om detta nedan. Så mer? Jag vann inte nått på lotto till onsdag och inget på eurojackpot i fredags och ingen storvinst på lotto igår heller men kanske lite. Ni får se på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppar träningen imonn och på torsdag så kör jag igång till nästa vecka igen. Skall ringa PTn imonn och höra om tid sedan hoppas jag att han kan fixa nya övningar till nästa vecka med. Så tar vi en timme och går igenom dem till nästa vecka med. Mer om detta imonn. Men jag kommer börja om igen på låga vikter och gå uppåt och superset med tror jag får se vad han säger om det.

ROMAN: Ja har att göra imonn så jag tror inte jag hinner med nått på denna punkt imonn men jag tänkte köra igång till nästa vecka om jag hinner.

MUSIK: Ja körde pianot idag och det gick okey sedan gick jag på Amazing Grace och jag la till kör men det sket sig och lät illa jag får se hur jag gör med det sedan. Jag kanske kan ändra kören för den läggs i ett enda tonläge jag trodde detta var fel men så gör den såg jag idag på Youtube. Så jag får se om jag kan lägga till rätt sedan för hand om det nu går att göra för hand jag fattar inte varför den lägger till i ett ton läge kan inte fatta detta och jag trodde att jag hade gjort något fel men det hade jag inte. Nästa vecka tror jag att jag kan få tid till att rätta till detta och se om jag kan få till inspelningen eller inte. Jag återkommer om detta sedan.

TECKNING: Ja körde idag och det gick okey har lite till att göra om ett par dagar så jag har att göra ett tag men tänkte idag att köra lite på datorn skall göra lite idag efter bloggen tänkte jag. Mer om detta imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: