söndag 13 november 2016

Söndag 13/11-2016 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt seg natt men jag fick ändå 94% inatt men så kom jag inte ur sängen förrän till elva. Så gick igång med dammsugningen till tolv tiden och sedan gick jag igång med pianot fram till 15:00 tiden. Så satte jag igång med middagen hade idag fisk och mos idag men idag fick jag inte ner allt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna idag till sju tiden efter detta så har jag legat på sängen och dragit mig. Så mer? Jo idag skulle jag gått igång med teckning men glömde av det idag. Får se annan dag jag kan köra det men idag så tänkte jag på annat. Så slog jag en signal till farsan och grattade på fars dag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Skall upp till nio tiden och sedan ut en sväng efter detta så tror jag att jag kör lite piano.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn även om jag går upp för tidigt imonn.

ROMAN: Ja hinner inte med nått imonn.

MUSIK: Ja körde idag och det gick så där lite segt för jag kör tredjedelar och kör sedan på ett och tre. Det är jobbigt men det gick okey ändå idag.

TECKNING: Ja missade idag men skall köra lite till nästa vecka hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: