måndag 21 november 2016

Måndag 21/11-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen trotts att jag sov rätt okey inatt. Kom till sans till tio tiden och fick i mig frukosten. Sedan har jag inte gjort så mycket idag mer än ringt till PTn och fick en tid idag till 18:00 mer om detta nedan. Så fick ett brev till reumatologen och sedan ett på att ta prov imonn fastande så jag måste upp imonn. Men jag får samtal imonn till åtta tiden från reumatologen så jag kommer nog upp. Skall ta prov där med men jag hoppas att jag kan göra dem här så jag slipper åka dit och ta dem. Så jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med pommes och såg lite på teven med när jag åt. Så sedan till 17:30 tiden så stack jag till gymmet och sedan till sex så kom PTn. Så sedan hem igen och sedan har det inte hänt så mycket mer. Mer? Ja inte mer på denna punkt idag men mer längre ner.

TRÄNING: Ja jag hade hoppats att jag skulle få nytt schema men det fick jag inte idag men jag skall köra lite till på torsdag men då kommer jag inte byta om där. Omklädningsrummet var så illa litet att det knappt fick plats alls. Så jag kommer byta hemma och sedan duscha hemma med. Så fick jag inget pass jag får ta en tid till men inte denna månaden det kommer gå på 700 till för att få övningar uppskrivna så jag har inte råd med det nu. Får se till nästa månad om jag har råd då men jag vet inte kommer köra lite till torsdag med men får se vad jag gör då. Inte som jag trodde men jag måste skaffa pengar för att få mer. Så mer? Nä inte nu kommer igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde inte idag alls på denna punkt men jag hoppas komma igång igen tills nästa vecka igen.

MUSIK: Ja såg igår att jag glömde denna punkt då men kör idag. Vi får se om det blir piano tills imonn har mailat idag så vi får se men mailar de inte så blir det nog ändå. Men vi får se tills imonn då vet jag mer hoppas jag.

TECKNING: Ja körde lite idag men det gick så där med ritplattan men jag har bara lärt mig att skissa än så länge så.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: