torsdag 15 september 2016

Torsdag 15/9-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt trotts starka tabletter. Sov inte bra inatt och vaknade ett par gånger på morgonen med av att det var folk i trappan och lite till. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen men idag gav jag upp till lite efter tolv. Så jag sket i det idag och pillade med datorn ett tag och så till tre så stack jag till träningen sedan hem igen. Hoppade stretchen med idag och gick igång med middagen. Så sedan åt jag och så fick jag i mig en kopp kaffe med. En kass dag idag men som vanligt så börjar det med kass natt. Så mer? Tvätt imonn igen för att jag skall slippa tvätta sedan på en lördag så tar jag två veckor i rad nu. Så mer? Jo jag spelade lite idag igen på Hook synd bara att det bara är 50 banor på den roligt spel som Klocki av samma kille. Så mer? Jo ingen dator idag heller jag undrar när den kommer upp snart hoppas jag annars blir det väl att jag inte kan köpa den om det dröjer länge nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gick det bra har tid kvar men jag kom på när jag kom hem att jag hade glömt en övning så men jag var ändå tidig idag. Men jag hoppade cykeln och sedan också stretchen men kass natt så.

ROMAN: Ja jag satte mig idag men kom sedan inte längre så jag gav upp. Lördag hoppas jag att jag sover så jag kör då igen.

MUSIK: Ja då blir det sång igen imonn och sedan piano jag har kommit på hur jag skulle göra så imonn så kör jag igen.

TECKNING: Ja blir nog till söndag igen om inte förr men jag tror inte jag hinner innan nu när jag spelar piano på kvällen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: