tisdag 13 september 2016

Tisdag 13/9-2016 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade tidigt idag igen men somnade om sedan en stund. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag la ner och gick igång med middagen till 15:00 tiden. Hade idag kotletter med stripes och såg lite på teven såg en stund på en serie men hann inte se slut idag. Så sedan till 16:20 tiden så stack jag ut till vagnen och tog den till Mölndalsvägen. Så sedan hem och stannade i ICA för att handla lite sedan hem. Fick i mig en kopp kaffe och så drack jag en dricka med. Så mer? Jo jag fick i mig en nä två knäcke med jordnötssmör. Och kaffet. Så mer? Jo jag fixade till mobilen igår så att den är okey igen. Det var en inställning som inte finns i hjälp sidorna alls men jag hittade den igår. Så mer?  Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt så jag har inte mycket att säga idag. Och nu har jag sagt det.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag körde mina två timmar idag och jag fick till det okey idag.

MUSIK: Ja gick okey idag på piano lektionen och jag fick ny läxa på Amazing Grace som är bra för jag skall göra lite på den sedan om ett tag. Jag fick ackorden idag sedan blir det lite till utfyllnad till nästa gång. Och nu vet jag att den går i tre takt inte fjärde delar. Jag såg inte att det var tre takt så jag satte in fjärde delar och sjöng sedan till detta och det gick inte alls. Vilket jag då inte kunde förstå men så var det tredjedelar. Så mer? Jo imonn så kör jag sång till fyra tiden och sedan middag och sedan efter middagen piano ett par timmar med. Så mer? Det går framåt i alla fall, även om det går långsamt.

TECKNING: Ja får se om jag kan köra lite imonn eller hur det blir jag hoppas att jag hinner med lite på denna punkt imonn med.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: