lördag 24 september 2016

Lördag 24/9-2016 20:24

DAG: Jaha till natt igen och en skit kass natt inatt vaknade massor gånger under natten och tillslut till åtta tiden. Kom ur sängen till 09:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan till tio tiden gick jag igång med att ominstallera Windows. Men idag hittade jag en fil som bara var att klicka på sedan gjordes allt för mig så jag var klar med den gamla datorn till 13:00 tiden. Sedan gick jag igång med att sätta igång den nya. Men det tog tid och jag missade stretchen idag och pianot med jo jag gjorde lite men inte mycket på pianot. Kör mer imonn. Jag hade svårt att få skärmen att gå till 60Htz men just nu så lyckades jag. Så och jag fick först logga in på McAfee och sedan ta bort det och ominstallera igen. Och så satte jag igång backuppen och den kommer nog gå tills imonn för det är rätt mycket att hämta hem. Så mer? Jo till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så fortsatte jag med installationen. Men imonn så kör jag allt som jag missade idag och så skall nog backuppen vara klar med så skall jag lägga till alla spel med. Jo jag har installerat en ny webbkamera som har ett linsskydd att täcka med. Så mer? Nä Kommer ingen imonn jo jag strulade till mailen idag jag gjorde fel när jag installerade den igen jag tror jag kan få igång dem imonn.

TRÄNING: Ja idag sket det sig jag hann inte med idag men till nästa vecka så kör jag igen.

ROMAN: Ja inget idag men till måndag så kör jag igen.

MUSIK: Ja imonn så får jag köra längre tid för idag körde jag bara en tio minuter jag hann inte mer. Men imonn så hoppas jag komma igång tidigt så skall jag hinna med allt och spela piano med. Så har grannen kommit hem om jag inte hörde fel idag.

TECKNING: Ja kör imonn om allt går som det skall mer om detta imonn.

Så dagen är snart till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: