onsdag 21 september 2016

Onsdag 21/9-2016 20:43

DAG: Jaha till natt och en okey natt inatt. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen men idag ville det inte alls så jag la ner till ett tiden. Vid detta laget hade jag fått sms om att datorn hade kommit så jag tog cykeln och fick först gå ner till macken och fylla däcken sedan upp och hämta datorn. Så sedan så gick jag igång med sången fram till fyra tiden. Då jag gick igång med middagen hade idag köttfärssås och ris idag kände inte för pasta idag så jag tog ris och det var helt okey. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan gick jag igång med övningarna till sju tiden och så har jag pillat med skärmen och lite till idag och det är därför jag är sen idag. Så mer? En små kass dag idag trotts bra natt men imonn är det sång och sedan till fredag är det träning. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Så hoppas jag att resten av grejorna kommer till fredag men jag tror inte det men vi får se,

TRÄNING: Jaha körde övningarna idag och jag har lite mer ont idag efter dem men jag hoppas att det släpper om ett par veckor. Annars får jag ta mig till sjukgymnast igen om jag har råd.

ROMAN: Ja satte igång idag men sedan så sket det sig och så fick jag sms om datorn med så jag gav upp idag. Men jag tar starktablett idag så jag hoppas att jag kan tills imonn.

MUSIK: Ja körde föst sång sedan piano och idag gick det okey igen så vi får se hur det går imonn. Pianot är lättare när jag bara gör ett nerslag i varje takt så det är rätt lätt men lite svårt ändå att tima in rätt på takten men det kommer hoppas jag med tiden.

TECKNING: Ja imonn så kör jag på denna punkt har lite att komma ikapp sedan går jag över till andra brevet tror jag.

Jaha till slut är dagen över och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: