söndag 25 september 2016

Söndag 25/9-2016 20:34

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt. Sov fram till tio tiden och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med datorn men det var inte mycket jag kunde göra idag när backuppen gick. Så jag pillade lite med skärmen men den är inte som den skall och jag kan inte komma åt support just nu. Så jag får ha den som den är ett tag till. Men till sju tiden så var backuppen klar och jag la upp ny backupp och fixade till så att allt kom in där det skulle. Så men innan detta så spelade jag piano ett tag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag fick i mig middagen med idag. Hade idag kotletter med mos och såg en serie när jag åt har en kvar som jag inte hann se idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp sover jag inatt så kör jag igen imonn. Var ett tag sedan nu men imonn så kör jag igen hoppas jag.

MUSIK: Ja datorn tog upp tid idag men jag fick i alla fall en timme eller en och en halv så jag är redo för pianot till tisdag. Så skall jag till grannen tills imonn innan jag lägger mig så är det klart det med.

TECKNING: Nä inget idag på denna punkt men jag skall köra till nästa vecka om jag hinner. Har mycket kvar att göra på datorn med jag fick knappt nått installerat idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue outOpen-mouthed smile

Inga kommentarer: