onsdag 14 september 2016

Onsdag 14/9-2016 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen ja har haft rätt okey ett tag nu men inatt så. Vaknade till fem tiden igen och sov sedan illa fram till tio tiden. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan skulle jag gå igång med romanen men idag var det segt så jag kom inte igång förrän till 12:30 idag och körde sedan fram till 13:30 så en timme i alla fall efter kass natt. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite men fick inte ut pengar idag alla automater är kassa nu så jag missade en 100 idag. Kan jag inte ta ut 300 utan 240 så missar jag resten av den hundralappen för det går bara att ta ut 100 inte mindre. Så jag fick inte ut mina 300 idag utan 240 och jag hoppas att det räcker till den 25è. Så sedan hem igen och gick igång med sång till två tiden sedan var det middag och idag hade jag fläsk och löksås och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång med pianot men idag gick det inte bra alls. Mer om detta nedan. Så sedan har jag kollat Dustin idag men inga nya datorer har kommit upp idag heller. De sa slutet av augusti sedan slutet av veckan och det var förra veckan det. Så går allt upp med så det kommer gå på mer än vad jag visste innan och det är illa för jag har räknat allt och då gick det ihop men nu så. Så mer? Nä det var nog allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja det gick så där idag på denna punkten men det startade med kass natt så brukar bli så då. Hoppas på bättre sömn tills imonn, så kör jag igen.

MUSIK: Ja först sång och det gick inte alls bra idag har flera tonarter att sjunga i och idag ville det sig inte alls. Men jag har till fredag på mig också så jag kommer igen till dess. Så var det piano och det sket sig med idag jag kunde inte komma på hur jag gjorde idag och så var det tretakt med och jag gillar inte det längre så tillslut så gav jag upp. Men jag har kommit på hur jag gjorde sedan dess och kör igen till fredag då jag skall köra igen. Men idag kopplade jag inte alls och då sket det sig helt. Så sedan skall jag sjunga i D eller E och jag lär mig pianot i C och jag tror inte jag kan sjunga i C för jag måste gå ner till G och den tonen vill sig inte just nu. Men jag kommer köra på D och E till fredag och sedan spelar jag in i C så hoppas jag att jag kan köra den med sedan just nu är det inte så bra. Men jag kommer igen med nya tag tills fredag.

TECKNING: Ja idag har jag kollat på ritplattan som jag skulle köpa och den har gått upp men inte så mycket men då får datorn komma snart innan den går upp igen. Men till söndag kör  jag igen på denna punkt om inte förr.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: