onsdag 7 september 2016

Onsdag 7/9-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt. Men då sov jag illa igår med så det spelar in. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten men idag var allt bröd mögligt så jag fick ta knäcke. Så sedan till 12:00 tiden så stack jag till vagnen och åkte till Mölndal. För att hjälpa morsan med lite sedan hem igen då när jag kom hem så var klockan fyra. Gick igång med middagen med en gång hade idag kotletter med stripes och såg inte på nått idag. Så mer? Jo jag satte mig ett tag men pianot men mer om detta nedan. Så mer? Jo jag betalade pianokursen idag på först 820 och sedan 1640 för september. Och så har jag pillat med mobilen för att köra igång allt igen. Kommer ta tid att få igång allt igen. Så mer? En okey dag idag men så sov jag med inatt.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Vi hoppas som vanligt på bra sömn inatt.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag kan få till lite på denna punkt om jag sover vill säga.

MUSIK: Ja körde idag men jag kände mig stressad idag så jag körde bara en stund kommer köra till fredag lördag och söndag på piano. Så hoppas jag få kontakt med mina grannar imonn med för till fredag så kör jag.

TECKNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag men jag skall köra senare i veckan igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: