måndag 26 september 2016

Måndag 26/9-2016 20:03

DAG: Jaha till natt igen och en skit kass natt inatt vaknade ett otal gånger och kom ur sängen till nio tiden. Fick då ett sms om att högtalarna hade kommit till datorn så jag la ner romanen det var ingen ide att köra ändå. Och så pillade jag med dator ett tag och till ett tiden så stack jag till posten och hämtade dem. Sedan fick jag upp dem och nu har jag 5.1 ljud för mina spel och annat. Så sedan trodde jag att jag hade fixat mailen men såg idag att det hade jag inte. Men imonn så skall jag först handla och sedan till pianot så imonn hinner jag inte. Jo så måste jag upp till sju och ringa till läkaren för jag har fått mer ont i knät idag jag fick hoppa benen idag på gymmet. Så jag får ringa imonn och se om jag kan få en tid innan jag sticker till pianot hoppas jag. Så mer? En kass dag idag men det brukar det bli efter kass natt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag ville inte känt mera jag har haft ont när jag sätter mig ner men idag så gjorde det ont när jag körde ben och jag fick lägga ner. Blir nog sjukgymnasten igen hoppas jag så jag kan fixa detta. Skall snart öka men jag tror jag får lägga till tid tills knät är okey igen.

ROMAN: Ja vet inte när jag kommer igång igen på denna punkt men när jag har fixat datorn så kommer jag få tid igen. Och mailen får se hur lång tid det tar.

MUSIK: Ja imonn så skall jag ut och handla storhandla innan jag går igång med middagen sedan skall jag till pianot igen så hoppas jag att jag får tid till läkaren med inom tiden innan jag sticker till pianot.

TECKNING: Ja vi får se när jag kan köra här igen men jag måste köra nu men det är knappt med tid. Jag hoppas att jag är klar med allt till söndag då kör jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: