måndag 29 februari 2016

Måndag 29/2-2016 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och det brukar vara bra när jag tar starktablett men lite seg idag ja inatt. Vaknade en gång sedan så vaknade jag till nio tiden och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen till tolv. Körde den idag till ett för lunch och så igen till två fram till tre. Då jag stack till träningen sedan hem igen. Idag gjorde jag stretchen och övningarna och så middag på det. Men fick inte ner allt idag hade inte så mycket matlust idag. Så mer? Ja mer? Skall ringa till Dustin och fråga varför datorn inte kommer fick mail idag men fick inte svar idag kommer nog imonn så kan jag köpa annan datorn men jag vill ha denna. Den är bättre än den andra men om den inte kommer så är det ändå ingen ide. Får se hur jag gör köper jag annan så blir det dyrare kommer gå på 4000 mer och det har jag inte fick 82 igår men det hjälper inte. Men jag har inte bestämt mig vad jag skall göra ännu. Så mer? Skall kippa mig imonn och göra statistiken för februari innan jag går igång med nått, ja statistik allts inte klipp.

TRÄNING: Ja idag så körde jag allt och det gick bra och jag var i tid med men hoppade cykeln idag tappade farten på nått sätt idag. Tar igen det till torsdag hoppas jag.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra så jag kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: