söndag 21 februari 2016

Söndag 21/2-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt med så sov jag utan proppar och vaknade till fem tiden och sov sedan kasst och till tio så satte grannen igång sterion. Så jag kunde inte somna om sedan efter det. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så satte jag igång med att dammsuga då var klockan redan halv ett. Så efter detta så skulle jag då spela men idag hade jag inte lust med nått testade lite men gav upp och la ner idag. Så till tre tiden så gick jag igång att se en film som var rätt kass om jag får säga det. Det var den nya spidelmannen den förra var bättre än denna och jag såg och spolade lite för det var segt. Så mitt i detta så satte jag igång med middagen. Idag hade jag kotletter med pommes. Fick i mig detta och så fick jag i mig en kopp kaffe och såg klart en serie. Sedan så satte jag mig och läste ett tag och så gjorde jag övningarna. Så mer? En kass dag idag men jag hoppas att jag sover bättre inatt så kör jag romanen imonn. Jo så är det lotto har inte sett men ser idag igår såg jag att jag inte vann på eurojackpot men vi hoppas på lotto idag.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag igen så vi hoppas på bra sömn inatt.

ROMAN: Ja skall lägga på och sedan lägga på allt som skall vara med och sedan lägga på mer igen så jag har att göra med denna så hoppas jag att jag kan få till det denna gången.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: