tisdag 9 februari 2016

Tisdag 9/2-2016 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt vaknade en tre gånger under natten och till sju så kunde jag inte somna om igen. Låg till 10:30 och fick igång datorn och laddade hem nya java och nya muse. Så efter detta så tänkte jag gå igång med romanen men tillslut så la jag ner. Stack och satte mig och tittade på teven istället ett par serier sedan stack jag till ICA för att handla lite. Innan detta så var jag innne på pressbyrån och laddade mitt kort. Så idag fick jag med mig godis och semlor hem inte mycket att ha men rätt gott ändå. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och klyft och såg resten av mina serier när jag åt. Så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag sedan fick jag i mig en semla. Så mer? En kass dag idag fick inte nått gjort alls. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och det gick bra kör igen tills imonn.

ROMAN: Ja en kass natt och inte nått gjort idag men det är inte mycket ide att köra när jag inte sover okey. Vi får se vad som händer imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: