lördag 20 februari 2016

Lördag 20/2-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår tog jag inte på mig propparna och sov då fram till sju tiden men kunde sedan inte somna om igen. Men till elva tiden så somnade jag ett tag och kom ur sägen till 11:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men kass natt så jag kom inte så långt idag till ett tiden så la jag ner. Gick igång med träningsmaten till två tiden. Sedan så skulle jag då ha kört stretch men hoppade det idag och sedan också övningarna idag det är första eller andra gången så jag är rätt bra på att köra men idag så. Så sedan så gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och såg på ett par serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag med. Så mer? Jo jag får idag reda på om jag vann nått på eurojackpot ni får se på twitter idag om det gav nått. Och så är det lotto kanske ser jag det idag så skall jag se om man kan se joker med mailade om det men jag vet inte riktigt ser det idag eller imonn. Så mer? En rätt kass dag idag men som vanligt så började den med kass natt.

TRÄNING: Ja idag gick jag inte igång med nått alls så en kass dag. Men jag tar igen det till nästa vecka hoppas jag.

ROMAN: Ja satte mig idag men det gick inte alls att köra idag så jag la ner. Så skall jag få svar från ett förlag snart tror jag kan inte fatta varför det dröjer men det var ju bokrea för ett tag sedan så kanske det är därför. Har gått två månader till den 8dé denna månaden.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: