tisdag 16 februari 2016

Tisdag 16/2-2016 20:56

DAG: Jaha idag är jag sen men jag har försökt att ändra grafikkort på den bärbara men det går inte. Så till natten en kass natt och idag så hade klockans batteri gått ut så jag fick ingen data alls idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag till 13:00 då jag gav upp och stack sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till fyra tiden hade idag korv och stripes och såg mina serier när jag åt. Så sedan till sex tiden så gjorde jag övningarna och så pillade jag med datorn ett tag fram till nu.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag bara övningarna.

ROMAN: Ja kass natt men jag körde ändå lite idag men tappade farten till ett tiden då jag la ner. Tar igen det tills imonn hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: