söndag 14 februari 2016

Söndag 14/2-2016 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så spelade jag lite sedan gjorde jag inte nått sedan spelade jag lite till men ett annat spel. Så efter detta så skannade jag datorerna och så satte jag mig och skulle se filmen men den hade jag sett innan så jag raderade den idag. Så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Sedan spelade jag lite till idag och så fick jag i mig ett par tabletter har ont i nacken idag men det var den kassa natten inatt. Så mer? Jo jag testade att ringa men kom inte fram testade två gånger sedan gav jag upp. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag kanske har vunnit lite på lotto ni får svar idag på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja har inte kört idag men tills imonn så kör jag igen. Vi hoppas på bra sömn inatt så kör jag igen då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: