tisdag 2 februari 2016

Tisdag 2/2-2016 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men sov lite på morgonen idag så okey på det hela taget idag. Kom ur sängen till 11:00 idag och fick i mig frukosten sedan satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag var klar med första omgången på den. Imonn så skall jag skriva in det i datorn och lägga till mycket. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jo jag fick min väst idag ja det heter nog nått annat men jag tog på idag och hade den till 18:30 fick jag bättre hållning ja tror det när jag hade den på. Tog av den när jag gjorde övningarna till 18:30 tiden. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag pepparbiff med ris och pepparsås. Men idag gick det inte ner som det skulle hade ätit för mycket godis idag efter ICA. Så såg på serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna och så nu är jag här. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag övningarna och inget mer. Tog då av västen eller vad det nu heter och det känns som jag har lyft upp ryggen lite iallafall. Men jag vet inte hur länge man skall ha den. Skall dra ett mail om det idag så får vi se vad de säger om det.

ROMAN: Ja tackvare bra morgon så körde jag idag hade kass natt men så somnade jag på morgonen. Blev klar idag med första omgången så imonn skall jag skriva ner till dator och lägga till allt. Ja kanske inte på en gång men det är att lägga till iallafall.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: