fredag 12 februari 2016

Fredag 12/2-2016 20:06

DAG: Jaha till natt och en kass sådan inatt vaknade ett otal gånger under natten och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. Då det var dags för tvätt när den slog så stack jag ner och fick in tvätten och sedan upp igen. Så spelade jag spel ett tag men idag så fick jag blå skärm mitt i spelet så jag fick starta om och se vad det var men jag vet inte vad det var. Något med en väsentlig driv runtin som inte ville men jag vet inte vad kanske någon hårdvara som inte är som den skall men förra gången det hände var förra året så hoppas att det är tillfälligt bara. Så sedan stack jag ner och hängde upp tvätten och så upp igen. Men idag så väntade jag på att torktumlaren skulle bli klar sedan stack jag upp. Då var klockan redan halv två så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem och träffade på en granne när jag var nere med tvätten så jag lämnade lite böcker till dem. Så sedan till fyra tiden så stack jag ner och fick upp tvätten och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg serier idag var det rätt många och jag var sen så jag hann inte se alla idag. Jo jag fick ett samtal med från morsan idag. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag om det gav nått. Jo kom på just nu att jag har glömt att skanna datorerna får göra imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och tills imonn så kör jag stretchen hoppas jag vi får se tills imonn.

ROMAN: Ja inte nått på denna punkt idag men imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: