fredag 26 februari 2016

Fredag 26/2-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävlig kass natt inatt. Vaknade massor av gånger och till nio tiden så hade jag sovit färdigt för idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och kollade då Dustin och de har flyttat fram datorn till den 25/3 så jag tror jag får ge upp den datorn och köpa en annan. Jag har nu idag väntat på den i tre månader om jag tar den så tar det en månad till. Så jag tror jag tar en Dell inte så bra men ändå okey och lägre pris med så har jag råd att uppgradera garantin till fem år hoppas jag. Men jag tar det till nästa vecka om jag slår till eller inte jag är inte säker ännu HP n är bättre men den kommer ju inte. Jag får se hur jag gör till nästa vecka. Så mer? Jo tvätt idag och jag stack ner till tolv och fick in den sedan upp igen och till ett tiden så var jag nere och hängde upp den. Sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Men jag glömde träningsmaten men jag skall ut imonn och spela lite så jag kan köpa då. Så skannade datorerna idag och stack sedan s0m jag sa till ICA. Så till kvart i fyra så stack jag ner och fick upp tvätten igen. Sedan var det middag hade idag kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Så mer? Jo idag ser jag om jag vann nått på eurojackpot så spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses  igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde övningarna idag till sex tiden och imonn om allt går som jag vill så kör jag storstretchen och övningarna med men jag skall ut så jag hoppas att jag kan köra ändå.

ROMAN: Ja inte nått på denna punkt idag men imonn så kör jag igen. Fram till två.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: