lördag 6 februari 2016

Lördag 6/2-2016 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen vaknade ett otal gånger under natten och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten idag och idag hade jag räkmackor som tog en evighet att göra fick koka ägg och sedan rosta och sedan göra mackorna. Så idag var jag sen när jag kom igång med romanen klockan var 12:30 och sedan när jag körde så gav jag upp till 13:30 tiden. Så jag körde igång med träningsmaten och sedan så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med potatisgratäng och såg mina serier när jag åt idag kom flera så jag har att se imonn med och en film beck som kommer idag skall se imonn. Så mer? Jo jag fick inget samtal från svenska spel så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se idag på twitter om jag vann på eurojackpot eller imonn efter bloggen om jag vann på lotto. Så mer? En kass dag idag ringde ett samtal med idag men får besked imonn på det. Så mer? Jag hade hoppats på bra sömn så jag kunde skvriva idag men inte heller. Men till måndag så hoppas jag att jag kan bättre då när jag kör stark tablett. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men till måndag så skall jag köra igen om allt går som jag vill.

ROMAN: Ja körde ett tag idag men det gick inget vidare idag så jag la ner. Inte mycket mening med det om jag är trött.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: