tisdag 17 mars 2015

Tisdag 17/3-2015 20:27

DAG: Jaha natt igen och en rätt kass sådan men trodde att det skulle gå okey idag men så sket det sig. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan kom jag på att jag måste backa upp spelen så jag gjorde ett och sedan tänkte jag göra resten sedan men så blev det inte idag. Gjorde alla spelen idag och stack till två tiden ut och handlade sedan hem igen. Så fick inte nått gjort på romanen idag, men det tar jag igen tills imonn hoppas jag. Så kom hem och gjorde det sista på spelen jag hade inte nog med cd eller dvd jo dvd hade jag men de låg på 8.5GB och jag ville inte ta det till ett spel som låg på 4.7 så jag fick spara om igen till en annan back upp och la den då på 8 och fick då två dvd att bränna. Sedan på den som inte fanns tog jag en cd och la det sista det var inte mer än 600MB så då slapp jag köpa nytt men skall göra det ändå en dag. Så och när jag höll på med detta så gick jag också igång med middagen. Hade idag hamburgare med klyft och såg mina serier som en tar slut tills imonn så kan jag sedan lägga på en ny. Så fick i mig en kopp kaffe med men glömde min choklad idag. Tog den senare idag. Så mer? En rätt kass natt men en okey dag trotts att jag inte fick nått gjort idag på romanen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja glömde säga det igår att jag bara gjorde armhävningarna igår. Men det är dem som gör att jag inte kör alls så tills torsdag så kör jag allt igen.

ROMAN: Ja inget idag men jag har svårt att koncentrera mig om jag har annat jag skall göra. Så jag tar igen det imonn.

Så inget mer att rapportera så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: