måndag 16 mars 2015

Måndag 16/3-2015 20:06

DAG: Jaha natt igen och inatt så sov jag bra sov inatt i tio timmar. Vaknade till nio tiden och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Sedan satte jag mig och spelade lite innan jag stack. Och spelet sparade idag av någon anledning så fungerade det så jag kom vidare idag. Men till tjugo över tre så stack jag till träningen sedan hem igen och stretch men inte så bra idag mer om detta nedan. Så sedan var det middag såg på en film idag när jag åt såg idag när jag åt lunch med en stund sedan nu med. Men jag hann inte se klart den ser i omgångar om jag skall hinna med. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe för ett litet tag sedan. Så mer? Trotts att jag sov i tio timmar så var jag seg på träningen idag. Det räcker inte med att sova en dag måste sova många dagar. Jag sover kasst i fem dagar och så en dag så sover jag bra men det gör mig inte så pigg ändå. Jo det går bra att skriva när jag sover bra men inte så bra med träningen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo en sak som jag missade igår jag fick om installera min skrivare igår när jag skulle skriva ut kvittot från cubase så gick det inte alls. Men tillslut så fick jag om installera och då löste det sig, dock så vet jag inte vad som var fel men det löste sig ändå tillslut.

TRÄNING: Ja körde idag och jag var pigg idag men när jag körde så segade jag ner mig och så var jag sen. Körde bara lite över tio idag på cykeln.

ROMAN: Ja igår när jag la mig och väntade på att jag skulle lägga mig så kom jag på rätt mycket. Så idag fick jag gå tillbaks igen och lägga till för jag kom på mer. Så såg jag att jag hade gjort lite fel med men det rättade jag till idag. En bra dag idag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: