onsdag 11 mars 2015

Onsdag 11/3-2015 20:27

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass natt för jag vaknade tidigt idag igen. Det var svårare idag att somna om och jag gjorde inte heller det idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen men idag kom jag igång lite sent efter små kass natt så. Körde igång idag till 12:30 och körde idag fram till 14:30 så jag fick mina två timmar idag iallafall. Så efter detta så gick jag igång med spelet kom lite längre idag och spelade nog en timme eller lite till idag. Roligt spel och det är stora värdar att gå igenom och allt går inte klart på en nivå i taget utan man får hoppa det gör det svårare. Men roligt spel tycker jag och det hette The Talos Principle köpte det över steam. Så satt fram till tre tiden med detta sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och idag kom jag ihåg att få in pommes glömde det igår. Så såg mina serier och jag har en vecka till att se en sedan är den slut för nu. Då blir det inte så mycket att se sedan. Så mer? En bra dag idag trotts lite kass natt igen men det gick bra att skriva idag så en bra dag idag. Så mer? Ja mer skulle vilja ha en gear till mobilen men de går på 1800 och det har jag inte om jag inte vinner. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så hoppas vi på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja har kommit in på fjärde kapitlet om denna personen och det går bra att skriva nu det går inte så fort men det går bra. Har nu kommit upp till 216 låg på 202 innan så jag har skrivit 14 sidor på denna person och då har jag fem personer till att skiva om. Och den jag nu skriver om är inte med så mycket så jag tror jag kan få ihop 200 sidor till men vi får se hur det går med det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: