fredag 20 mars 2015

Fredag 20/3-2015 20:30

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen men kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå tolv då jag stack ner med tvätten. Sedan upp igen och väntade på att den skulle bli klar. Så ner igen till ett tiden och hängde upp den sedan stack jag till ICA för att handla lite och så hem igen. Så efter detta så skannade jag datorerna och till lite innan fyra så stack jag ner och hämtade upp tvätten. Och så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och satte in pommes i ugnen och så satte jag mig och kollade teven ett tag tills pommes var brända så jag fick ta idag bara hamburgare med bröd och inget mer. Så mer? Jo jag såg mina serier och jag har för mycket att se just nu så jag hinner inte med det och så spelar inte boxen in allt om det inte har bytt plats vill säga då blir det inspelat sedan. Så mer? Fick ta ut idag 400 som var det sista jag hade av de gamla pengarna och köpte kaffe idag för 200 drygt. Så mer? Jo jag vann inte nått i onsdags men det är ju som det brukar vara så. Men kanske idag om de ringer om eurojackpot men inte än. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så hoppas jag att jag åtminstone kan köra armhävningarna så jag får nått gjort. Har ont ännu trodde att det skulle släppa med tiden men inte heller. Bara det inte är en sträckning som jag får av att lyfta fel som innan men jag tror inte det. Vi får se imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn hoppas på bra sömn och att jag kan fokusera som jag vill imonn.

Så inget mer idag ses  igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: