måndag 9 mars 2015

Måndag 9/3-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt dock så vaknade jag redan till sju tiden men lyckades somna om igen i korta stunder fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen, men idag kom jag inte igång förrän till 12:30. Körde sedan till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen och så ingen stretch idag utan gick igång med middagen istället. Hade idag tacos fick i mig fyra stycken idag innan jag la ner och fick i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo idag fick jag en ny tidning som jag bytte till om träning vet inte om det är nått för mig men kan köra ett tag. Så mer? En bra dag idag gick bra på romanen även om jag kom igång lite sent idag. Så mer? Jo jag har skaffat pengar till ett spel som jag skall köpa imonn. Håller på med lite intervjuer på internet och får då lite pengar för dem. Igår så kollade jag ett konto som jag inte har sett på länge och det var över 400 på det så jag flyttade det till paypal och för detta skall jag köpa ett spel imonn tror jag. Så mer? Ja mer kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde mitt pass idag och det gick bra sömnen räckte idag men då sov jag även på morgonen. Men så tappade jag till stretchen idag men till torsdag så. Jag kan säga att jag har ont i ryggen fram mot höften så då ger jag upp. Jag vet inte varför det gör ont heller så jag ger upp lätt. Men till torsdag så skall jag köra hoppas jag.

ROMAN: Ja lite sen idag men sedan kom jag igång bra idag. Körde på samma kapitel hela tiden idag men kom på mycket idag och så skall  jag sedan lägga till mer. Men det gick bra idag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: