måndag 23 mars 2015

Måndag 23/3-2015

DAG: Jaha till natt igen så ja och en rätt okey natt men vaknade tidigt idag. Men låg kvar till elva innan jag gick upp, fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag var jag sen så jag kom inte igång förrän till 12:30 idag. Så körde sedan fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Idag kollade jag efter ersättningsprogram till mitt webbprogram. Och det kommer nog bli muse som jag tar finns inget allt att ta tror jag har kollat lite idag. Så mer? Jo jag vann inte nått förra veckan men till denna så kommer det slå till det känner jag på mig. Eller hur? Så mer? Jo till tre tiden så stack jag till träningen tränade sedan hem igen. Så skulle idag gå igång med armhävningarna men fick ont i handleden igen så jag la ner idag. Så sedan fick jag i mig middagen och så en kopp kaffe. Och mer? Nä inte idag imonn skall jag klippa mig och skriva med innan sedan till onsdag så skall jag handla igen storhandla.

TRÄNING: Ja det gick bra idag även om jag var lite sen idag.

ROMAN: Ja det går trögt att skiva nu kommer inte på nått just nu så jag gick igenom denna personen och kom inte på nått. Men jag kommer gå på tredje om gången så det finns tid att lägga till sedan med.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: