onsdag 25 mars 2015

Onsdag 25/3-2015 20:27

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass natt igen sov inte bra och vaknade redan till nio tiden. Låg sedan och drog fram till elva då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med att betala räkningarna fick inte mycket över denna månaden mindre än jag brukar 700 skall nu räcka till den 25è blir hårt men jag har klart det innan så det kommer nog gå bra. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem och packade upp den första rundan var kött och när det sedan var in stoppat i frysen så stack jag igen på andra rundan. Så fick då med mig allt jag inte fick nä inte allt jag missade fläsket idag. Får ta det en annan dag. Så hem och packade in detta och sedan skulle jag då ha satt igång att se på film jag startade upp netflix igår så jag har det i en månad innan jag stänger det igen. Men jag gjorde inte detta utan jag pillade lite sedan gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och klyft och såg då en film med. Det var iron man tre den var okey så skall se en till som jag inte sett men sedan är det inte mycket mer där och då kan jag stänga av det igen. Så mer? Jo det är lotto idag jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja jag fortsätter med om gång ett sedan kör jag igång med omgång två och sedan tre så får vi se hur det blir med det. Men det är mycket att göra och om jag inte sover så blir det skit ändå. Vi hoppas på bra sömn inatt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: