lördag 7 mars 2015

Lördag 7/3-2015 20:26

DAG: Jaha natt igen då ja och en jävligt kass sådan inatt. Kunde inte somna igår kväll utan låg ända till 02:30 innan jag somnade in. Så kass natt och kass dag med kom inte ur sängen förrän till efter tolv och gav sedan upp att skriva idag. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Fick igång middagen sedan hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt men har många kvar tills imonn. En kass dag idag och som vanligt så var det en kass natt innan detta med. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. Jo det är lotto idag hoppas jag har mer tur där än vad jag har haft idag. Ses imonn.

TRÄNING: Ja inget idag alls hoppade det idag för jag var illa sen. Hoppas komma igång tills måndag igen vi får se.

ROMAN: Nä inget idag men jag tar igen det till måndag hoppas jag.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ler Ledsen

Inga kommentarer: