söndag 8 mars 2015

Söndag 8/3-2015 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannarna var igång ända fram till fyra eller fem tappade tiden igår. Jag låg med lurarna på för det var ingen ide att försöka somna igår trotts att jag var rätt trött igår när jag la mig. Så kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så var det serier som gällde för mig såg sex idag och tog paus för att få igång middagen till tre tiden. Hade idag karréer med klyft idag och såg mer serier sedan med. Efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe som var den sista nu efter detta så har jag bara råd med en. Så mer? Ett kasst slut på denna veckan men jag hoppas att jag sover bättre till nästa vecka. Så skall jag lägga ner att kolla facebook innan jag lägger mig för det är då jag har svårt att somna. Och mobilen med det är inte bra att jag kollar grejer på den när jag väl har lagt mig då är det svårt att somna sedan. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot igår men jag tar nästan veckas pott stället då har den gått upp lite. Och så är det lotto med men ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp har packat väskan för imonn och idag nä imonn så skall jag test mina nya byxor får se hur det går då.

ROMAN: Ja nu hoppas jag att jag sover inatt och så hoppas jag att sömnen räcker med efter två nätter med kass sömn så är det inte säkert det. Men vi hoppas att jag somnar som jag skall idag så kör jag imonn igen.

Så nog för idag och tack för idag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: