söndag 15 mars 2015

Söndag 15/3-2015 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen sov inte bra och vaknade ett otal gånger. Kom ur sängen idag till tio tiden och satte igång med att uppdatera musikprogrammet. Men innan så fick jag i mig frukosten. Så pillade sedan med nya cubase fram till ett tiden då jag gick igång med att dammsuga. Efter detta så spelade jag lite men kände inte för det idag så jag dog och la ner till tre tiden. Sedan gick jag igång att se mina serier tog paus till tre tiden. Fick igång middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så mer? Jo jag fick iväg ett mail till om cubase idag. Ja mer? En slö dag idag fick iallafall hem programmet och fixat det idag. Så mer? Jo på spel hann jag med en bana sedan dog jag och jag la ner kände inte för att spela idag alls men jag tänkte för köra lite. Sedan kommer jag ha en serie som tar slut och så skall jag lägga ner en till så har jag mer tid till spel på söndagar. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då ses igen.

TRÄNING: Ja nu hoppas jag att jag kan köra stretchen tills imonn. Väskan är packad och jag är redo för ny vecka.

ROMAN: Ja får se om jag kan koncentrera mig bättre imonn men sover jag så skall det nog gå bra.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: