söndag 22 mars 2015

Söndag 22/3-2015 20:26

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt men vaknade tidigt idag. Låg sedan fram till elva innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så satte jag igång med att dammsuga. Så kan säga igår innan jag gick och la mig så köpte jag ett spel till för 100. Så efter detta så satte jag mig och såg lite serier och sedan var det middag. Hade idag karréer med stripes och såg en film det var nya beck. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så skulle jag ha packat väskan men får göra de nu efter bloggen. Så mer? Jo spelade lite idag med men jag fastnade och la ner två gånger har jag gjort detta idag. Så sedan så satte jag mig och läste lite ur John Ajvide och sedan så skulle jag då ha packat väskan för träningen men gjorde inte detta idag. Jag var slö men får göra det nu. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot heller men kanske lite på lotto ni får se idag på twitter. Så mer? Nä inget mer kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja väskan är inte packad idag men jag tar det nu så hörs vi igen imonn på denna punkt.

ROMAN: Ja hoppas att jag sover tills imonn så jag kan köra igen på denna punkt.

Så slut för idag och tack för idag jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: