måndag 30 mars 2015

Måndag 30/3-2015 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag missade en timme igår jag i förrgår. Men inatt sov jag rätt bra men jag vaknade tidigt idag. Redan till halv åtta var jag igång och kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen, körde den idag till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Och efter detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem igen och idag körde jag stretchen. Sedan var det middag hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt. Har börjat se serier när jag har tränat så jag hinner med alla ser inte hela men lite sedan var det kaffe och så nu är det blogg. Så mer? Jo jag kanske sa det igår men imonn så köper jag muse så har jag det sedan i ett år innan jag kan ta bort det. Men binder sig på ett år annars kostar det mer. Nu ligger det på 162,50 per månad om man inte binder sig så ligger det på 225 och jag vet inte om jag har råd med 225 när jag sedan längre fram skall köpa ny dator som kommer ligga på runt 400 per månad då är det bättre med 162,50 att ha. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag. Kommer igen imonn som vanligt.

TRÄNING: Ja idag så roterade jag och det gick bra cyklade idag 20 minuter det är bra skall köra 30 men så är jag lite sen så blir det så men 20 då har jag bra fart. Det är sämre på torsdagar.

ROMAN: Ja idag gick det bra och jag kom på mycket idag och har mer att göra imonn. Nu håller jag på med ett långt kapitel så jag får ta det i korta delar så jag kan köra en sak i taget. Men det gick bra idag.

Så kommer igen imonn igen men till fredag så stickar jag ett tag till morsan och farsan och tar en paus. Men jag är snart igen och jag kommer blogga från min bärbara så ni missar inget. Av den spännande historien det händer knappt nått.Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: