lördag 14 mars 2015

Lördag 14/3-2015 20:13

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt men en kass dag ändå. Somnade runt två tiden och sov sedan fram till sex tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag då köra igång med romanen och det gjorde jag fram till två tiden. Då stack jag ut och handlade lite fick nya lotter och så en lampa som hade gett upp i köket. Så sedan hem igen och satte igång att steka min träningsmat. Så efter detta så la jag ner stretchen idag och gick på middagen. Hade idag kotletter med ris och såg mina serier när jag åt. Har ett gäng tills imonn med men då skall jag spela lite med tänkte jag så vi får se hur det går då. Så mer? En rätt kass dag idag fick inte mycket gjort idag. Men imonn så är det lätt skall dammsuga sedan se film och spela vi får se vad jag hinner med imonn. Jo innan jag gick igång idag med bloggen så köpte jag lite på bokrean. Fick tre böcker och detta till under 100 kommer till nästa vecka hoppas jag.

TRÄNING: Ja hoppade idag men jag tar igen det till nästa vecka det måste jag göra nu.

ROMAN: Ja gick trögt idag men jag fick ändå lite gjort så jag har svårt för att fokusera nu igen. Jag hoppas det blir bättre tills nästa vecka.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: