torsdag 22 januari 2015

Torsdag 22/1-2015 20:34

DAG: Jaha till natt igen och jag trodde att det var en okey dag idag men så var inte fallet. Vaknade tidigt idag men jag tror att jag somnade om igen och kom ur sängen idag lite efter tio. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett och sedan igen från två till tre. Men det gick så där idag, mer om detta nedan. Så stack till träningen tränade sedan hem och ingen stretch idag utan gick igång med middagen med en gång. Glömde ta fram den ur frysen igår så jag fick köra tre minuter på full kraft sedan tre minuter igen och till sist en och en halv. Så och det smakade inte idag heller så jag åt inte upp allt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe idag med. En jävligt kass dag idag trotts att jag sov rätt okey ändå. Imonn är det tvätt så skall jag ut och handla lite med sedan är det inget mer imonn. Så mer? Jo idag så nä igår så hade boxen låst sig men jag trodde att det var från comhem så jag startade den idag morse och felet var kvar. Så jag missade alla mina serier igår men idag fick jag startat om och nu är den igång igen. Så mer? Jo jag vann inte på jokern igår men kanske lite på lotto ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn igen med mera strunt.

TRÄNING: Ja idag var jag illa seg och det tog emot allt idag men jag gjorde mitt och sedan när jag kom hem så la jag ner stretchen och gjorde inte ens armhävningarna. Så kasst var det idag. Men jag tror att jag inte skall lägga ner dagen om natten är kass för jag blir slö och orkar inte göra det jag skall göra. Men imonn är det tvätt men sedan till lördag så får vi se hur det går med det.

ROMAN: Ja idag hade jag illa svårt att komma igång och sedan köra jag tappade lusten helt idag och gjorde inte mycket alls på hela dan. Men som jag sa över så skall jag köra även dagar som är kassa annars så tappar jag lusten att köar alls.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: