lördag 17 januari 2015

Lördag 17/1-2015 20:27

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen grannarna var uppe och sedan ute och sedan hemma igen någon gång under natten. Och jag sov illa igen men till elva så tänkte jag jag ligger till halv ett och testar då. Och jag kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 då jag skulle ut och köpa mat yoghurt men hittade inte idag heller var ute igår men tänkte ja då är det väl ingen men så idag tänkte det måste finnas. Men jag hittade inte idag heller så jag var ute och tog en timme och hittade inte idag heller. Så när jag kom hem så gjorde jag i vanligt yoghurt och det skar sig. Nu är det ingen större fara med det men jag såg sedan på internet att förpackningen för mat yoghurt ser ut nästan som creme fraishce eller hur fan men nu stavar till det. Jag hittade en tre fyra hundra creme fraishcen men inte den och det finns en jag har sett att det finns i lite olika storlek men inte en och ser exakt samma ut så jag hittade den inte. Så när jag då kom hem så gjorde jag min träningsmat och den skar sig. Sedan måste jag säga att jag inte är så förtjust i kurry men det blev det idag får se om det sedan går ner med. Så sedan skulle jag då köra stretchen men då var klockan redan halv fem så jag la ner den idag. Och gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg mina serier. Men idag var jag illa sen så jag satt och glodde ända fram till åtta tiden idag. Så mer? Jo en rätt kass dag idag men jag fick ändå gjort lite på romanen även om det var så där idag. Men dagen blir nog ändå okey.

TRÄNING: Ja alldeles för sen idag så jag hoppade det idag tar igen det till nästa vecka hoppas jag.

ROMAN: Ja körde idag även om det bara blev en och en halv idag och jag kom inte på nått nytt idag heller. Gick igång på andra kapitlet idag men jag tror jag kan komma på lite mer sedan när jag går på den igen andra rundan.

Så nog för idag och jag lägger denna dag till handlingarna och säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: