fredag 30 januari 2015

Fredag 30/1-2014 20:31

DAG: Jaha till natt igen och vi börjar igår kväll då mina grannar var uppe lite sent igår jag lyssnade på musik men hörde dem så jag hade svårt att somna igår. Men sov rätt okey under natten vaknade till vid sex tiden men somnade om igen fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten, sedan körde  jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 så idag körde jag två och en halv timme gick bra idag. Så sedan skulle jag ut och köpa tunnbröd eller vad det nu heter. Så jag fick det och lite till sedan hem igen. Gick igång med middagen till fyra tiden idag hade hamburgare med pommes och såg mina serier när jag åt och sedan en film men jag såg inte hela idag. Det var hundraåringen men än så länge så är den så där har inte skrattat någon gång ännu. Så jag såg inte klart den utan la ner och fick i mig en kopp kaffe istället. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag fick igång musikdatorn innan jag stack till ICA. Så mer? En bra idag idag och jag skall inte lägga ner som jag gjorde innan för idag gick det bra trotts lite kass natt.

TRÄNING: Ja imonn så är det storstretchen som gäller för mig och jag hoppas att jag inte lägger ner igen som jag gjorde innan. Men imonn är det bara träningsmaten sedan är det inte mer. Jo jag skall skriva men jag skall vara klar till två tiden med det. Men mer om detta imonn.

ROMAN: Ja körde igång idag och jag kom igång riktigt bra idag fick mycket gjort även om jag fick kolla upp mycket med. Jag försökte hitta priset på en spårvagns biljett år 1955 men hittade inte så jag uppskatta det till två kronor. 1901 så var det tio öre med tio öre byte mellan halva sträckan men sedan fanns inte mer uppgifter på pris. Så det gick väldigt bra idag och jag skrev mycket idag med så jag skall inte ge upp om jag inte sover bra utan skriva ändå. Så och jag är inte klar har mycket till att lägga till sedan imonn. Men nu kan jag hålla allt i huvudet med det gick inte när jag gick hela historien i ett svep. Nu är det en person genom hela historien då går det bättre. Men imonn.

Så en bra dag idag och jag hoppas imonn blir det samma. Men nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: