tisdag 20 januari 2015

Tisdag 20/1-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen så idag gick jag upp till elva tiden men gjorde inte nått på hela dan idag. Sov illa så jag tänkte skiter i att skriva idag så jag la ner det. Och så pillade jag lite och såg då att jag inte hade uppdaterat hemsidan för 2015. Så det gjorde jag idag men det gick inte som jag ville utan jag fick göra det för hand idag. Gjorde först på alla på en gång men det gick inte av någon anledning så jag fick sedan göra för hand sida för sida. Men då fungerade det det är alltså årtalet på sidorna som jag ändrade. Så mer? Jo jag skulle idag handla lite och gå till apoteket men glömde det idag så jag får göra det imonn. Ringde ett samtal idag och efter detta så hade jag glömt apoteket när jag sedan gick. Så kom hem och gick igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg mina serier när jag åt. Förra veckan så halkade jag bakom men skall se denna vecka så jag inte får se maraton till söndag. Så mer? Jo dagen gick åt skogen idag men jag hoppas att jag tar igen det till imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag tog mig en morot idag köpte till att ha i curryn så jag tog en idag. Det är många år sedan jag åt morot det var gott. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har lite träningsvärk idag och det räknade jag med att ha idag. Men annars har det varit lugnt på denna punkt idag.

ROMAN: Ja dagen sket sig idag men jag tar igen det tills imonn hoppas jag. Men det går lite trögt känner jag men det är sömnen som vanligt som gör det. Kommer igen imonn med nya tag.

Så inget mer att säga idag jo jag satte mig och läste idag ett tag innan jag bloggade. Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: