lördag 3 januari 2015

Lördag 3/1-2015 20:52

DAG: Jaha till natt igen och igen en kass natt men jag spanar på internet innan jag lägger mig det går inte. Så igår så somnade jag inte förrän till efter tre tiden. Sov sedan kasst fram till elva men idag låg jag kvar till tolv innan jag gick upp. Tänkte att då blir det lite lättare att skiva idag, men så var inte fallet idag heller. Kom upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång mer romanen. Men idag la jag ner till två tiden och skulle då köra igång med storstretchen men inte idag jag la ner och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt idag. Undrar ni vilka serier jag ser så är det nu bara people of intrest som går och star treck på fox och davincis demoner också på fox. Sedan är inte inte mycket mer som går men när de går så är det också en serie med utomjodringar som invaderade jorden jag kommer inte ihåg vad den heter jo falling skyes eller nått sånt. Så var det throe blood eller hur det nu stavas är inte så bra på att stava engelska. Så mer? Det är ett gäng till men kommer inte ihåg nu vad det är. Så mer? Jo det är lördag idag och jag hoppas på storvinst idag ni håller tummarna det vet jag och ni får veta hur mycket det blev på twitter. Så mer? En kass dag idag men jag hoppas att jag sover bättre till nästa vecka igen har haft mycket störningar ett tag nu så jag hoppas att det försvinner. Så mer? Jo jag hittade en till som hette Henrik Porali han levde 1901 tror jag att det var men nu finns det ingen mer som heter som jag i Sverige. Och troligen inte någon annanstans heller. Så mer? Imonn skall jag ut på ett uppdrag kommer igen till ja vet inte riktigt när men lite senare tror jag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja idag sket det sig tappade lusten och la ner men till nästa vecka så skall jag köra alla dagar jag skall köra. Får inte slappa till nu har inte gjort det innan så jag får ta och skärpa mig.

ROMAN: Ja idag gick det sämre än igår och jag la en timme eller nått idag innan jag la ner för dagen. Imonn är vila sedan till måndag hoppas jag att jag sover bättre igen.

Så nog för idag och tack för idag så ses vi igen till imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: