fredag 2 januari 2015

Fredag 2/1-2015 20:20

DAG: Jaha natt igen och en små kass eller till och med storkass natt inatt. Sov inte bra och vaknade ett otal gånger inatt. Och när skrivaren gick igång till elva så kom jag inte ur sängen idag. Låg till halv ett innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så skulle jag då köra igång med romanen men idag var det segt. Som det brukar vara efter kass natt. Blev idag klar till två tiden då jag stack till frisören och klippte mig. Så efter det så gick jag hem men stannade i kvartersbutiken och köpte lite chips och popcorn med smak. Sedan hem och gick igång med middagen till tre tiden eller lite där efter. Hade idag revbensspjäll och stripes och såg en film nä två serier har en film det är den nya beck som jag spelade in för ett tag sedan. Så efter detta fick jag i mig en koppa kaffe med. Så mer? Jo jag vann i onsdags 23 om jag inte minns fel. Så mer? En seg dag idag men jag fick lite gjort idag iallafall och då får jag vara nöjd. Vi hoppas på bättre sömn inatt så kör jag igen imonn. Men för nu så säger jag hej tills imonn. Jo idag så la jag upp ny statistik för december 2014.

TRÄNING: Ja tills imonn så skall jag köra igen så vi hoppas att jag sover bra så skall jag köra igen.

ROMAN: Ja illa segt idag men fick till lite iallafall men tar igen det tills imonn. Och det är inte alls bra för nu har jag kommit till finalen och den måste bli bra. Vi får se hur det går tills imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: